0

Умови гарантійного обслуговування

Повернення

Повернення можливе тільки у разі виявлення дифекту або заводського браку.

Правила гарантійного обслуговування

Гарантія передбачає безкоштовний ремонт чи заміну запчастин, що комплектують протягом гарантійного терміну.

Продукція, до комплекту якої входить фірмовий гарантійний талон, ремонтується лише у мережі авторизованих сервісних центрів (АСЦ).

Гарантія від продавця на продукцію Acer, Amazfit, Apple, Canon, DELL, Doogee, Fujifilm, Google, HTC, Huawei, Honor, LG, Lenovo, Nikon, Mijia, Mi, Meizu, Olympus, OnePlus, Panasonic, Sigma, Roborock, Sharp , Samsung, Sony, Tamron, Xiaomi – складає один місяць, плюс продавець надає на весь термін гарантії безкоштовне обслуговування в сервісному центрі з безкоштовною заміною запчастин, або у разі неможливості ремонту, всього пристрою на аналогічне. Гарантійне обслуговування продукції може проводитись у сервісному центрі в Європі та займати 30-90 днів.

На час обслуговування безкоштовна заміна не надається.

Гарантійні зобов'язання не поширюються

Безкоштовне сервісне обслуговування виробу не здійснюється у таких випадках: